HomeWerken bijAlgemeen Kantoor Medewerker
Werken bij

Algemeen Kantoor Medewerker

Wij zijn op zoek naar een ambitieuze Algemeen Kantoor Medewerker met een breed takenpakket. Je bent het eerste aanspreekpunt in ons bedrijf, verantwoordelijk voor het onderhouden van klantrelaties, het verwerken van orders en het bieden van administratieve ondersteuning.

Hoe ziet een normale werkdag er uit?

Het is ochtend. Zon of regen dat maakt jou niet uit, je gaat met een goed gevoel richting kantoor en zorgt dat je er 's morgens voor 08:15 bent, net iets eerder dan je collega’s. Eenmaal aangekomen doe je alle lichten aan in de kantoren en in de kantine en zorg je er voor dat iedereen zijn koffie kopje weer in de vaatwasser kwijt kan.

Vanaf 08:30 gaat de telefoon en wandelen de eerste klanten binnen. Jij bent het eerste aanspreekpunt in ons bedrijf voor zowel de binnenwandelende- als de bellende klant. Jouw taak is dat onze klanten blij en tevreden zijn met onze service, en dat ze ophangen met een goed gevoel. Maar maak je geen zorgen, je zit niet de hele dag aan de telefoon.

Tussen de gesprekken door weet jij wat er nog aan administratieve werkzaamheden openstaat en hoe je die gaat tackelen. Jij weet als geen ander bij wie je moet zijn voor welke vraag en bij wie je moet zijn voor welke taak. Dit betekent dat je een essentieel onderdeel van het team bent, je zorgt ervoor dat je collega's op kantoor niet overlopen in werk en samenwerkt om alles efficiënt te laten verlopen.

(Meestal) Schuif je rond 17:00 je bureaustoel aan en ga je met een voldaan gevoel richting huis.

Jouw taken bestaan uit:

  • Het onderhouden van klantrelaties en contacten met leveranciers
  • Verwerken van orders volgens de eisen van de klant
  • Debiteuren- en crediteurenbeheer
  • Administratieve ondersteuning bieden aan andere leden van het team
  • Ervoor zorgen dat al het papierwerk correct en tijdig wordt afgehandeld.
  • Contacten onderhouden met interne afdelingen om een vlotte werking te garanderen
  • Documentatie nauwkeurig bijhouden
  • Reageren op vragen van klanten op een efficiënte en professionele manier.
  • Administratie van het autopark

 

Wie ben jij?

Wij zijn op zoek naar een ambitieus persoon die zowel zelfstandig als in teamverband kan werken. Je moet beschikken over sterke communicatieve vaardigheden, uitstekende organisatorische vaardigheden, aandacht voor detail, multitasking vaardigheden en een gevoel van verantwoordelijkheid.

Verder eisen we:

  • Ruime ervaring met Microsoft Office toepassingen
  • Vlotheid in de Nederlandse taal (geschreven & gesproken)
  • Een relevante afgeronde MBO opleiding of gelijkwaardige ervaring
  • Het vermogen om fulltime (40 uur) te werken.

 

Ben jij zelfstandig, communicatief sterk, een aanpakker, zeer flexibel en representatief. Dan zijn we op zoek naar jou!

 
Ben je enthousiast? Stuur dan je motivatiebrief mét CV naar info@deltahoreca.nl of vul het onderstaande contactformulier in.